Subject: Liiklusvälise taotluse esitamine_Vikipalu
From: "Tauri Okas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 11:39:08 +0300

Tere

Saadan taotluse liikluse sulgemiseks ja ümbersuunamiseks laadimistööde
ajaks riigiteelt. Manuses konteiner loodetavasti kogu vajaliku
materjaliga.

Aitäh

Parimat

TAURI OKAS

Metsatööde juht

MOB: +372 52 677 54

 <https://vooremets.ee/>

Voore Mets OÜ

48304 Tellissaare 1 Jõgeva, Eesti

 <http://www.vooremets.ee/> www.vooremets.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.